Möt oss i Almedalen!
- 18 maj
- 1 min läsning

Vi finns på plats med Reningsborgs rullande vardagsrum under Almedalsveckan. Vi kommer ha samtal och diskussioner kring barn och ungas situation i samhället idag. Kom och häng med oss på Skeppsbron plats 116!
Reningsborg har en unik samverkan med näringslivet, socialtjänsten, skola, polis och fritid. Men vi behöver få fler att engagera sig för att kunna göra ännu mer för att skapa framtidstro för barn och unga.
Ta chansen att delta både i publika och enskilda samtal med oss och våra ungdomar och diskutera hur vi tillsammans kan skapa en långsiktig förändring.
Vi ser fram emot givande och inspirerande dagar i Visby. Hoppas vi ses!



